Garantie en service

Garantietermijn

U krijgt op elk product op de website de garantietermijn die de leverancier aangeeft. Dit staat vermeld in de tabel op de productpagina.
Naast de leveranciersgarantie geeft Batterijlicht.nl. altijd de wettelijke garantie, deze is afhankelijk van het soort product. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Het product doet het niet bij ontvangst

Gelieve in dit geval een bericht te sturen door gebruik te maken van onze Contact pagina, voorzien van het ordernummer, naam van het betreffende product en de klacht. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om te zoeken naar een passende oplossing. Ga in geen geval zelf proberen het product te repararen, hiermee vervalt elk recht op retour.

Het product vertoond problemen tijdens de garantieperiode

Gelieve in dit geval een mail te sturen door gebruik te maken van onze Contact pagina, voorzien van het ordernummer, naam van het betreffende produkt en de klacht. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om te zoeken naar een passende oplossing. Ga in geen geval zelf proberen het produkt te repareren, hiermee vervalt elke garantie aanvraag.

Het product vertoond problemen buiten de garantieperiode

Gelieve in dit geval een mail te sturen door gebruik te maken van onze Contact pagina, voorzien van het ordernummer, naam van het betreffende product en de klacht. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om te zoeken naar een passende oplossing.

Ondersteuning van fabrikanten

Indien u problemen ondervindt met de aansluiting of installatie van uw product en daarbij hulp wenst van de fabrikant, kunnen wij u in contact brengen met de fabrikant of u benaderd ze direct via het Internet.

test