Klachten

Indien u een klacht heeft over deze website (www.batterijlicht.nl) of over de organisatie achter deze website (cYn International b.v.), dan verzoeken wij u dit ons kenbaar te maken door middel van onze contact pagina. Wij verzoeken u het volgende op te nemen in uw berichtgeving:

  • een duidelijke omschrijving van de klacht;
  • een eventueel voorstel voor een door u gewenste of mogelijke oplossing;
  • uw contactgegevens (titel, naam, e-mail adres, telefoonnummer en indien het gaat om een bestelling het ordernummer);
  • aangevuld met eventueel bewijsmateriaal (digitaal fotomateriaal, schermprints, etc.).

Binnen 14 dagen na ontvangst zullen wij u laten weten welke vervolgstappen wij nemen. Dit kan zijn een voorstel voor het wegnemen van de klacht, of een bericht met de termijn waarbinnen wij verwachten met een oplossing te komen.

cYn International b.v. is lid van Thuiswinkel waarborg (www.thuiswinkel.org). Via de website van Thuiswinkel waarborg is het ook mogelijk een klacht in te dienen.

Eventueel kunt u ook terecht bij:

test